معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ninimoon

روز مادر

1392/2/12 11:17
نویسنده : مامان لاله
374 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه روز مادر رو به همه مادرای مهربون تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال سایه شون رو سر عزیزانشون باشه.

روز سه شنبه دهم اردیبهشت بود

کارهام زیاد بودن و باید علاوه بر اونها هدیه هم واسه مامانا میگرفتم.

بابا فرهاد گفت که یه ساعت زودتر از اداره میره دنبال معید جون ، منهم وقتی برگشتم خونه ساعت 2 شده بود پشت در که رسیدم صدای معید جون میومد که میگفت مامانی  مامان آمد...آمد...

وقتی که در رو باز کرد احساس کردم که نگاهش و شور و شوقش با هرروز فرق داره فوری دستاش رو دور گردنم حلقه کرد و گفت مامان جان آآآمدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دووید رفت سمت اوپن دیدم یه برگه کاغذ روش کاردستی گل درست کرده و بالاش نوشته شده بود "مامان جون دوستت دارم"

یعنی منو میگی ذوق مرگ شده بودم دیگه،بغلبغل آخه این اولین هدیه جگرگوشه مامانی بود!!!!!!!!!!!!!

شب ساعت حدودای 12 بود معید جون تازه خوابیده بود منم پیشش دراز کشیده بودم که یهو دیدم یه چیزی همراه با فرهاد نازل شدن رو سرم!!!!!!!!!         بللللللللللللللله بابا فرهاد سوپرایزم کرده بود و هدیه کادو پیچ شده خوشگلش رو بر سرم فرود آورد  از اون شب دارم فکر میکنم،یعنی موندم واقعاً روش دیگه ای واسه دادن هدیه وجود نداشت که کمی لطیف تر و رمانتیک تر باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بگذریم امروز هم که روز معلم بود صبح زود یعنی همون 8:30 (نه خیلی زود)منو معیدی اومدیم که بریم واسه مهد کودک شیرینی بگیریم کلی هم منتظرموندیم تا سهیل باز بشه و موفق به خرید شیرینی بشیم که تمام این مدت معید جان همه یخچالهای شیرینی فروشی رو با دستمال کاغذی که توی دستش بود پاک کرد  ، پاک که چه عرض کنم جای هر 10 تا انگشتاش روی شیشه ها بود و صاحب قنادی هم چنان نگاه میکرد ولی بنده خدا هیچی نمیگفت دیگه از خجالت آب شده  بودم تا یه جعبه شیرینی گرفتم و اومدیم مهد...

کلی هم خاله مرسده و خانم مدیر نازش کردن همش بهش میگفتن پسر مهربون ،،

قلبقلبآخه اونا هم فهمیدن که  پسر من خیلی خیلی مهربونه.قلبقلب

نفس مامانی دوستت دارم.

 

1392/02/12پنجشنبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرحسین
12 اردیبهشت 92 11:56
سلام دوستم روزت مبارک به ما هم سر بزن منتظرتم
مامان معید
14 اردیبهشت 92 6:18
سلام مامان معید.روزت مبارک
ببوس این گل چسرمون رو که هر چی ازش می نویسی یاد معید خودم می افتم


عزیزم حق با شماست وروجک بازیاشون روزبروز شیرینتر و جذابتر میشن خدا حفظش کنه معید کوچولوی شمارو
مامان امیرحسین
21 اردیبهشت 92 9:34
چرا پیشمون نمیای
مامان امیرحسین
23 اردیبهشت 92 19:34
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد