معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ninimoon

معید جون تبدار

1391/3/4 11:23
نویسنده : مامان لاله
667 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان نمیدونم چرا از دیروز یهو تب کردی و لپای خوشگلت همش قرمز و داغه هرچی هم قطره استامینوفن میدم بهت تبت خوب خوب نمیشه!!خجالتخجالت

مینی مینی من فکر کنم بازم خبریه احتمالاً بازم دندون ولی آخه دیگه کجا ؟شما که همین الانش 16 تا ردیف کردی ماشالا ،احتمالاً داری آسیاب بزرگ در میاری که یهو بشه 20تا دندون مثل علی جون!!!نیشخندنیشخند

آها یادم رفت بگم علی جون کیه ؟؟؟             پسر دایی معید توچولو

معید گلم از کارای جدیدت بگم که هرروز داری بامزه تر و شیرینتر میشی از نای نای کردن و لی لی حوضک و کلاغ پر خوندن تا خونه بازی و پتو خوردن وقت خواب که وقتی خیلی خواب داری روی تخت اینقد خودتو اینور و اونور پرت میکنی و پتو تو بغل میکنی و بو میکشی تا خوابت ببره اونم در نوع خودش یادم باشه حتماً یه فیلم از لحظات خواب رفتنت بگیرم خیلی جالبه میدونم بزرگ بشی و ببینی واست تعجب آوره!!!!

معید جون وقتی ازت میپرسیم کلاااااااااااغ                      میگی دددددددددددددددررر

                                     گنجیییشک                             دددددددددددددددررر

                                     کبوتتتتتتتتر                              ددددددددددددددرررر

بعدش دیگه خودت میخونی اونم با زبون بی زبونیت  بیدبیدی         دددددددرررررررر

                                                               مینگیدی        دددددررررررررررر

وای که چقد تو شیرینی جیگر من

آها میگم یه خبر دارم که ننوشتم اونم اینکه هفته گذشته روز سه شنبه 12 ام وقتی اومدم از خونه مادرجون ببرمت عجله داشتم شما هم هی گریه بیخود میکردی منم کفشای مشکی خوشگلتو گذاشتم روی کاپوت ماشین تا شما رو توی صندلیت بذارم که ...........

ساعت 4 تو خونه یه دفعه یادم اومد کفشارو برنداشته حرکت کردم و اونا تو راه افتادن و گم شدن دلم سوخت چون تقصیر خودم بود ،خلاصه حالا بیا و درستش کن 2 ساعت دیگه هم باید بریم عروسی شما هم موندی بدون کفش بدو بدو رفتیم ساعت 6 یه کالج سفید برات خریدیم و اومدیم حاضر شدیم و رفتیم عروسی ............. 

اینم از خرابکاری جدید مامانی ... تا بعد.

حالا چند تا عکس در هم و بر هم

سرسره بازی و خونه بازی و... با حسانه جون ( دختر عمه معید جون) و

معید توچولو در اداره و بهم ریختن اتاق بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد