معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ninimoon

معید و مامانی و گردش

1391/3/4 11:23
نویسنده : مامان لاله
488 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ای که گذشت هوای خوبی داشت واسه همین یه روز عصر من و شما و خاله یاسی و پارسا جوجو رفتیم پاااااااااااااااااررررررررررررککککککککککک

عجب پارکی عجب تفریحی هر چی انرژی داشتیم که تا آخر هفته دووم بیاریم رو شما دو تا وروجکا تخلیه کردید خسته و کوفته بعد از کلی سرسره بازی و بگیر و ببند موفق شدیم برگردیم خونه...

اینم گزارش تصویری

(توضیح :درمورد دستهایی که در عکس بالا مشاهده میکنید اون دستای یه آقاست ولی من که گفتم بودم ما 4 نفری رفتیم پارک پس اون آقا کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :اون دستا متعلق به شوهر عمه شماست  معید جونم ، که بطور اتفاقی بهمراه عمه فریبا و حسانه جون توی پارک دیدیمشون و شما و حسانه جون رو سرسرمیدادن)

معید توچولو دنبال کبوترای پارک

خلاصه عزیز دل مامانی با تمام اذیتا و شیطونیات به من که خیلی خوش گذشت و لذت بردم  هزاران بار خدا رو شکر میکنم که همچین لذتی رو بهم بخشید لذت با تو بودن ،تورو داشتن ، بغلت کردن و بوسیدن ، باهات بازی کردن و ... خدارو شکر که تورو بهمون داد.

معید جونم خیلی مامانی دوستت داره ها فقط اگه گاهی وقتا عصبی میشمو سرت داد میزن واسه خستگی و مشغله کاریه مینیمینی جون آخه کار مامانی خیلی زیاده مخصوصاً توی خونه که دیگه خودت و بابایی شاهدین ولی بازم راضیم و با عشق و علاقه همه کارامو میکنم و دارم واقعاً از زندگی لذت میبرم مخصوصاً توی اینروزای خوب و قشنگ بهاری خدا.....

 

راستی چندروز پیش توی سایتی خونده بودم که یکی از بازیای نی نی های بین 1 تا 2 ساله خونه بازیه همینکه به بابایی گفتم بابایی همونروز اومد خونه و خونه شمارو که از قشم آورده بودیم برات جمع و جور کرد که توش با هم  بازی کنیم  ولی ماشالا تو که اون تو آروم نمیگیری جوجوی من!!!!!!!!!!!!

 

شنبه 1391/02/02

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله یاسی
3 اردیبهشت 91 2:33
الهی عزیز دلم.خوش تیپ خاله.قربون ذوق کردنت بشم من.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد