معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ninimoon

مسافرت

1390/11/13 11:39
نویسنده : مامان لاله
712 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما اومدیم

عسل مامانی یه 10 روزی حسابی با هم کیف کردیم آخه تمام وقت باهات بودم و خیلی بهم خوش گذشت.

 

آخه معید کوچولو واسه اولین بار با ما به مسافرت اومد اونم یه مسافرت خیلی دور ! کجا؟ قشم و بندرعباس

الهی قربون این پسر مسافرتی و خوش اخلاقم برم که اینقد آقایی کرد و مامان باباشو اذیت نکرد .

معید گلم توی این یه هفته یعنی از اول بهمن تا نهم که با هم رفتیم دددد کلی کارا و شیطونیای تازه یاد گرفت ولی اینقد پسر خوبی بود ، با دیدن بچه ها چنان ذوقی می کرد مخصوصاً تو عروسی

معید کوچولو و باراد جون

معید کوچولو و برسا جون

 

عزیز دلم بازم بطور کاملاً غیر منتظره 2 تا دندون در آورد اینبار آسیاب اونم کجا موقع رفتن ، توی قطار ( تهران-بندر عباس)

یه خبر دیگه معید جونم چند لحظه ای بدون کمک وای میسته و امروز یه دو قدمی هم به ما افتخار داد.!!!!!

دس دسی و رقص بندری هم که دیگه کار هر لحظه شه ++++ لی لی لی لی حوضک الهی قربونت برم جان جان من

نفس من

جان نفس اسم جدید شماست آقا معید.

 

عزیز دلم کلی عکس داری که به زودی اونا رو آپ میکنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله یاسی
14 بهمن 90 2:14
الهی قربونت برم خاله جونی.دندونایه جدید مبارک نفسم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد