معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ninimoon

نامه نهم

1390/9/5 11:32
نویسنده : مامان لاله
272 بازدید
اشتراک گذاری

روزای خوبیه مامانی مگه نه ؟هوای خوب بهاری من و معید جون بابایی به چه زندگی زیبایی

اه همینجوری همینجوری شاعرم شدما.

یادش بخیر مامانی پارسال این روزا چه حال و هوایی داشتم از یه طرف دنبال کارام بودم از طرف دیگه به فکر یه نی نی کوچولو  ولی فکرشم نمیکردم که توی همین روزا خدا تورو توی دلم میذاره مامان،قربونت برم الهی حالا که این شیرین بازیاتو میبینم باورم نمیشه یعنی من واقعاً مامان شدم آخه تو از کجا اومدی عجیجم.

مامانی الان تو پیش مادرجونی و من دفتر دلم فوری واست تنگ شده زود زود زود میام ببخشید که تنهات میذارم عزیز دلم معید گلم قربونت برم

شعر بابایی:(دست کوچولو     پا کوچولو      ریزه میزه ه ه ه ه ه ه )

 

کوچول موچول توچولو    موچول کوچول توچولو؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد