معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ninimoon

نامه سیزدهم

1390/6/8 11:45
نویسنده : مامان لاله
241 بازدید
اشتراک گذاری
وای که تو چقد با مزه ای معیدم

اینقد که شیرین کاریات زیاد شدن نمیدونم از کدومش شروع کنم خیلی وروجک شدی مامانی

موقع رفت و آمد با ماشین که باهات فیلم دارم به محض اینکه میخوای شروع کنی به گریه فوری آهنگ (مامانی ناهار چی داریم )موبایلو روشن می کنم نصفی از مسیر رو میگذرونیم بعد که دیگه واست تکراری شد شروع می کنم به اتل متل خوندن اونم از راه دور (من جلو تو عقب ماشین تو کریر)

دیگه جونم واست بگه که عاشق خوردنی دیگه فرنی حریره بادوم عشقته مخصوصاً که با اجازه آقای دکتر روزی 2 وعده آپتامیل هم بهت میدم .

راستی مامانی تاب تابی که واست گرفتیم توش راحت نیستی ما هم دلمون خیلی میسوزه که نشسته می خوابی واسه همین آقاجونی یه تاب تاب واست درست کرده عالی ،مادر جونیه 2 ساعتی صبحا تو اون میخوابوندت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد