معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ninimoon

آشپزخونه

1390/10/21 11:58
نویسنده : مامان لاله
372 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی اینقده کنجکاویات زیاد شده که هر جا میرم دنبالم میای الهی فدات بشم همش که نگات میکنم یاد پارسال می افتم که این موقع ها کجا بودی جو جو طلایی من ؟؟؟ توی دل مامانی داشتی تالاپ تولوپ می کردی وای که چقد تو شیرینی عسل من

مامانی میدونی دم من شدی و تا پا تو آشپز خونه میذارم تو هر شرایطی که باشی خودتو بهم میرسونی دیگه گاز و لباسشویی و یخچال و کابینتای بیچاره از دستت اسیرن در آن واحد در کابینت که باز میشه وسیله ها و ظرف و ظروف کف آشپز خونه ریختست آخه شیطون بلا ،مامانی خسته اس نمیتونه هی دنبالت راه بیفته و جمع کنه خراب کاریاتو قربونت برم ولی چون عاشقتم اشکالی نداره در هر حالی که باشم با هر خستگی و مشغله ای بازم میمیرم واست.

معید توچولو در آشپز خانه

پیش بسوی اجاق و زیاد کردن شعله گاز

==============================ته گرفتن خورشت قیمه مامانی

حالا لباسشویی!!!!!!!!!!!!!!

اینم گیر دادن به شکستنیا

وای از بس شیطونی کردم خسته شدم یه کم استراحت کنم دوباره از نو !!!!!!!!!!

خب دوباره شروع شد

از کجا شروع کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه دیگه مامانی مثل اینکه مامانی دیگه ولم نمیکنه توی بغلشم نمیتونم وول بخورم

فعلاً  بای بایبامن حرف نزنبای بایبای بایبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد