معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ninimoon

<no title>

1390/8/30 12:07
نویسنده : مامان لاله
253 بازدید
اشتراک گذاری
یوهووووو!!!!!!!!

بالاخره حتمی شد معید جونم.

دیروز رفتم دکتر ،ساعت 4/15 نوبتم شد مطب خیلی شلوغ بود، وقتی رفتم تو دکتر پرسید اوضاع چطوره؟

گفتم زیاد خوب نیستم گفتش که تاریخ طبیعی رو کی زده بودم ؟گفتم اول اسفند .و سی اس رو هم 20 یا22 بهمن ولی اگه 20 ام باشه خیلی بهتره ،گفت باشه مشکلی نداره و به خانم آراسته گفت که هماهنگ کنه .

بعد من آماده شدم و دکتر اومد گوشی گذاشت ضربان قلبتو شنیدم مثل همیشه تند تند تالاپ تولوپ میکردی گلم

معید جونم نامه ای رو که دکتر داد الان بابایی برده اداره تا معرفینامه بیمه دی رو بگیره !

در ضمن در مورد دوربین و فیلم گرفتن  تو اتاق عمل هم سوال کردم، اوکی شد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد