معیدمعید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ninimoon

دوشنبه

1390/8/30 12:03
نویسنده : مامان لاله
172 بازدید
اشتراک گذاری
امروز هم بهتر از روزهای قبل شروع شد

رفتم دنبال کارای تشکیل پرونده و.......

خدا رو شکر فعلاً که همه چیز مرتبه ،قرار شد پس فردا ساعت 7 صبح بیمارستان باشم معید جون امروز که خاله پریسا (ز)اسمتو ازم پرسید خیلی خوشش اومد کلی تعریف کرد کارامو هم جفت و جور کرد اتاق ویژه هم رزروو کردم که حسابی با هم راحت باشیم که بابایی هم خواست پیشمون شب تا صبح وایسته،هورا!!!!!!!!!

مامانی امشب دیگه کیفتو جمع و جور میکنم فردا  عصر هم یه کم به خودم میرسم دیگه دفتر نمیام البته دلم میخواد بیام ولی خب مردم چی میگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معید جون نمیدونی چقد هوا خوب و آفتابیه عین بهار میمونه .

امروز غروبم عکسامون حاضره باید بریم آتلیه بگیریم

وروجک من فقط یه فردا مونده ها !!!!!پس فردا دیگه چشای خوشگلتو به این دنیا باز میکنی که ایشالا هزار سال خوشبخت و سلامت باشی و باشی وباشی...

مامانی این دو روزم مراقب خودمون باشیم هوامو داشته باش ،هواتو دارم دوستت دارم بوس بوس بوس....

بابایی دیگه از خوشحالی داره بال در میاره ، تابلوی که خیلی ذوق زده است.خدایا خودت کمکمون کن .

(ممنون خداجون مهربون ::از طرف معید کوچولو)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninimoon می باشد